Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Facebook, Twitter και Hipster Αισθητική Σεμινάριο από τη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Mediterranean College

Η επικράτηση της αισθητικής “hipster” στα social media ήταν το κεντρικό θέμα του σεμιναρίου που διοργάνωσε η Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Mediterranean College, στο πλαίσιο του Xinis Education Festival.

Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κ. Ευάγγελος Λιότζης,  υποψήφιος διδάκτωρ Σπουδών Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, ο οποίος μίλησε στο κοινό του σεμιναρίου για τους τρόπους με τους οποίους μία εναλλακτική τάση όπως η hipster,
αναδεικνύεται σε κυρίαρχη αισθητική στο χώρο των social media, που αποτελούν το απόλυτο μέσο επικοινωνίας και προβολής της εποχής μας. Ο κ. Λιότζης αναφέρθηκε στο πρόσφορο έδαφος που παρέχουν τo facebook και το twitter για την εξάπλωση της hipster αισθητικής, και για τα χρήσιμα συμπεράσματα που προκύπτουν όσον αφορά στην επικοινωνία και την επιχειρηματικότητα.

Το σεμινάριο παρακολούθησαν σπουδαστές και πτυχιούχοι του Mediterranean College, φοιτητές, άνθρωποι από τον χώρο της επικοινωνίας, αλλά και γενικότερα «followers» της hipster αισθητικής.

Όλοι οι συμμετέχοντες στη διάλεξη παρέλαβαν βεβαίωση παρακολούθησης, με την οποία θα έχουν τη δυνατότητα να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους.

Γίνετε μέλος του Xinis Education Festival 13 και αποκτήστε το V.I.P. Pass με το οποίο θα μπορείτε να παρακολουθήσετε τις δωρεάν εκδηλώσεις από τον Μάρτιο μέχρι τον Ιούνιο του 2013.